Welcome to my wonderland. FOLLOW? | DASHBOARD?



super awesome! ㋡ <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3003325420690499269\x26blogName\x3d.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://nisahazmee.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nisahazmee.blogspot.com/\x26vt\x3d1264048072157438458', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
ϟ Posts

ϟ Owner

ϟ Links

ϟ Stuffs
shit !
Friday, December 31, 2010 | 8:03 AM | 0 vanilla(s)

hey guys
serius aku ckp


malam ni mmg aku GERAM tahap maksimum da ni
hish !
kau fikir diri kau tu bagos sgt ke weyh ?
ko jgn pkir kau tua ko boleh buad sesuke hati kat aku !!
PAHAM TAK !!
sbenar nyer aku mmg dah agak ko akan marah
tp yg aku pelik
ape pasal ko yg mulekan dulu tp ko yg nak marah ha ?
aku x paham btol prangai ko
nak kenekan org mmg no.1
tp biler aku bls balek ko marah sampai nak melet0p !
mcm *teet lah kau !!
haihh
mmg aku da ck0p sabar gn ko slame ni !!

p/s : aku jdi macam ni sbb ko pkir  kau tue so aku je lah kene hormat ko ha?
ko x yah hormat aku ?
camtu kan prangai ko !!
ala weyh , ko jgn ingat org akan hormat ko kalau diri kau tu x reti langsong nak hormat org lain
faham !!

& &
← Older | Newer →
Welcome;)


Hi. I'm hanisah an ordinary people. let's begin my story here okeyh ;) am i annoying bitch ?? is it ? so yeah !! =) Hate me? Go on then. Keep hatin' ♥
- Navigations is on the left. Hewhew ☺

super duper awesome ;)


my family and all my frends .
u'll always in my heart <3

credit ;)

» Designed by; We♥It » Background; Mr. Google